Saturday, February 26, 2011

Ketam oh Ketam..

Salam.. selamat petang semua.. "ketam oh ketam??" nape plak entry awe mcm tu??Hah nie nak cite nie.. Hari nie awe makan ketam.. Lama x makan, tu la batak skit.. hehe..rase nye mmg sedap, isinya yang manis.. Perghh.. mengancam.. hahaha.. tapi proses nak mmasak ketam tu mmg pnas.. panas sebab ape plak?? mane taknya.. mase tumis sambal tu, x semena-mena.. sambal yang merah menyirap tu, toing.. lompat kat muka awe.. menjerit la awe, satu kampung dgr.. wah.. sakitnya..habis muka awe kene.. pe lagi awe basuh la cepat2.. muka awe jadi pijar.. rase macam nak rndam jer muka nie kat dalam air lame2..tapi tak bleh, nnt tak pasal2 kene wat kenduri arwah plak.. awe pun amik la ais kat freeze, tepek kat pipi.. kurang la skit.. kalo tak merah jer muka awe tu..

Hah ckap psal ketam nie.. rupa2nya byak gak ketam kat dunia nie.. per la awe nie.. mmg katak yang duk bwah tempurung la..



ermmm.. mane satu ketam yang awe makan eak?? awe nie mmg taw makan jer..
ok.. tata.. wasalam..





2 comments: