Friday, March 04, 2011

Bau2 yang aku suka hidu..

Salam... Selamat tengah hari..
Hah.. sebenarnya awe nak kongsi sumthng ngan semua.. n awe nak confess sesuatu.. sume nia adelah kenyataan mengenai awe.. nie adelah mengenai bau ape yang awe suka..

bau ape yang telah menjuarai carta bau ksukaan awe.. kite tgk sndri..



  • seharum bau duit..
 awe mmg suka sgt bau duit.. lg2 kalo duit tu bru kuar dari bank.. wangi sgt.. nak trngkan mcm ne pun awe xtaw.. korang bau la sendiri.. Tetapi... awe x suka bau duit yang dah hapak.. yerla dah lame duk dalam dompet kan. baunye jadi x sedap.. sape taw mgkin satu hri t awe leh cam jumlah duit tu tnpa tgk.. just bau jer.. haha.. merepek dah..
  • sedapnya bau petrol.
 terkejut x.. awe mmg suka bau petrol.. xtaw la knape.. bagi awe baunya mmbuat awe tertarik.. mungkin hidung awe plik skit kot.. tapi tu lah kenytaan.. awe x leh elak perkara nie..tapi jgn anggap awe nie x siuman plak nnt.. ble di fikirkan blik awe tkut gak kalo ade effct nnt.. bleh jadi ketagih ke??
.

  • bau kek or pasty yang tgh msak dalm ktuhar..
wah harumnya.. awe suka sgt.. kalo awe baking awe akn duk kat dpan oven tu, pnas muka gak la.. tapi disebabkan ketaguh baunya sume xksh.. ssb tu awe suka pg bakery. semata2 nak bau tu.. haha..


rasenya tu jer kot top 3 bau2 yang tlah menjuarai hidung hawa.. so kalo korang ade mnat yang same join sekaki ngan awe gak.. ok la.. daa..
 
Love,




6 comments:

  1. hehe bau petroL tu sedap kan :)

    ReplyDelete
  2. hehehehe....suka bau duit gak..
    nywy..slmp perknlan yerpp...

    ReplyDelete
  3. bau duet~sdap tuh..kalo bleh mkn fuh..
    bau petrol pon sdap gak jgn smpai nak mnum suda..heheh..awe kalo hage gler jer bru bleh mnum taw...kkekeek
    fuh,bau kek sper bleh tolak...

    ReplyDelete