Tuesday, May 10, 2011

Bila nak Raya ni...

salam semua..

terkejut tak tengok entry awe.. Raya??:face34: asal tetibe psal raya ni.. baru bulan berapa.. awe dah cita pasal raya.. ish2..

awe rase x sabar nak raya.. wohooo...:131: kalo nak taw.. awe dah rancang nak pakai baju ape nnt.. tp takkan awe nak bg taw korang kot.. it's secret..:face48: yang sedihnya raya tahun ini, oang yang awe sayang xtiada di samping awe lagi,, sedihnya!!!:face59:
beraya seorang- seorang :face21:la nampaknya..


rasa sedih sangat raya seorang-seorang dulu..

tapi yang bestnya time raya ini.. awe suka mengadap tv tggu iklan raya:face28:.. wah seronok taw.. lagi2 kalo iklan Petronas.. mesti best punya lah.. n iklan yang awe btul2 suka iklan masa tahun 2003.. best gila!:face18:!



suka tgk bdak tu terjatuh.. kesian betul...

ok la awe nak buat preparation untuk masuk u t.. Daa..

Love,





4 comments:

  1. Bestnya lagu background :-)...

    ReplyDelete
  2. emmm...single is simple kan???
    :-)
    xpe....insyaAllah...Allah ada yang terbaik untukmu...amin........

    ReplyDelete
  3. @gilastatscomel kan lagu tu.. mcm kindergatn skit..

    ReplyDelete
  4. @Farhan Zulhusmisingle was the right choice.. Insyaallah akan di pertemukan nnt..

    ReplyDelete